Steun jij SV Beemster ook met een online rondje?!

2 juni 2020 19:30

Steun jij jouw club ook met een digitale bijdrage in de vorm van een 'Online Rondje'? #samenstaanwesterk #blauwe reigers #bedankt

Het is stil bij SV Beemster.....Geen gelach in de kleedkamers...geen gezelligheid langs de velden...en geen rondje na de training of wedstrijd....We missen de teams, de samenhorigheid en het samen met elkaar wat eten en drinken in de kantine.....

Het gemis van rondjes vol drankjes en hapjes raakt ons natuurlijk ook diep in de kas terwijl de vaste kosten wel doorlopen... Daarom vragen we nu jouw hulp. Geef door middel van een donatie een ONLINE RONDJE.

En als jij ons nu helpt met het geven van een ONLINE RONDJE - als lid, als team, als donateur, als supporter, als ouder, als Oma of Opa, als sporter, als dorpsbewoner of als iemand die de voetbalsport of sport in het algemeen een warm hart toedraagt - geven wij jou een tegoedbon voor een drankje en een hapje tijdens een super gezellige derde helft (natuurlijk met een zanger!) zodra dit weer mag volgend seizoen. Alle beetjes helpen en we zijn blij met alle bedragen!

Samen staan we sterk en samen gaan we als 1 team dan ook op weg naar een nieuw seizoen met sportieve successen, veel plezier en mooie feesten en hopen jullie allemaal snel weer te mogen begroeten bij SV Beemster.

Namens ons allemaal bij SV Beemster alvast enorm bedankt voor je donatie en het delen van dit bericht💗

#blauwereigers #samensterk #onlinerondje