Beemster Cup geannuleerd

19 juli 2021 11:15

Ondanks de vele inspanningen van alle partijen, is dit weekend besloten om de Beemster Cup te annuleren.

Ondanks de inzet van alle betrokken partijen, de vele overleggen tussen de BG en de Gemeente over hoe het wel mogelijk was om de Beemster Cup wedstrijd door te laten gaan, is dit weekend in goed overleg besloten om het evenement te annuleren. Doorgang bleek, onder alle verscherpte, huidige maatregelen, helaas onmogelijk.

Nadat eerder al ZOB en de veteranen teams zich hadden teruggetrokken, bleven er teveel vragen en twijfels over de wedstrijd bij de spelers, begeleiders en potentiële toeschouwers. Veel spelers zijn immers nog niet (volledig) gevaccineerd en vinden het risico momenteel te groot. Daarnaast zouden eventuele toeschouwers en spelers getest moeten worden en zou het publiek uitsluitend mogen zitten, waarbij de onderlinge afstand van 1,5 meter zou moeten worden gewaarborgd. Kortom, niet de ideale omstandigheden voor een sportieve wedstrijd.

Wij als SV Beemster, kijken uit naar de Beemster Cup van 2022 en wensen iedereen graag een veilige en gezonde zomer toe!

Cancelled.png