SV Beemster & Corona

30 augustus 2021 14:45

De competities gaan weer beginnen, maar hoe gaan we binnen SV Beemster om met de geldende Coronamaatregelen? Lees het hier!

Trainen en spelen van wedstrijden:
Alle voetballers mogen weer volledig trainen én wedstrijden spelen tegen teams van andere verenigingen.

Publiek:
Het is toegestaan publiek toe te laten op onze accommodatie. Er geldt geen maximumaantal personen, uitgangspunt is dat er 1,5 meter afstand gehouden wordt. Reserveren is niet nodig, triage (gezondheidscheck) en placering blijven wel van kracht.

Horeca/ kantine:
Onze kantine mag tot middernacht open. Er geldt geen maximumaantal personen, uitgangspunt is dat er 1,5 meter afstand gehouden wordt. Reserveren is niet nodig, triage (gezondheidscheck) en placering blijven wel van kracht.

Kleed- en doucheruimtes:
Douches mogen weer worden gebruikt. Uiteraard zijn deze gekeurd inzake legionella, waarmee veilig douchen wordt gegandeerd.

Voor meer informatie verwijzen we u graag naar het Algemeen Protocol Verantwoord Sporten.