Webshop clubkleding live!

23 november 2021 16:00

Goed nieuws: vanaf vandaag staat de webshop met de nieuwe clubkleding voor al onze Blauwe Reigers live! Neem snel een kijkje!

image.png
Beste leden, ouders/verzorgers

Sinds vandaag is onze webshop voor SV Beemster trainings- en transferkleding live! Samen met onze nieuwe kledingsponsor Brandsfit hebben we een prachtige collectie samengesteld in onze eigen clubkleuren.

Via http://www.brandsfit.eu/svbeemster kun je vanaf nu voordelig en  eenvoudig al je voetbalkleding online bestellen.

Aan al onze leden geeft Brandfit 25% ledenkorting op iedere bestelling! Je hoeft hiervoor alleen maar
 kortingscode SVB in te vullen. De webshop is ook eenvoudig via onze eigen site te bezoeken.

Er staan in de webshop voor alle producten duidelijke maattabellen bij de artikelen en er zullen binnenkort ook voorbeelden te zien zijn in de kantine.

TRAINING-, TRANSFER- EN VRIJETIJDSKLEDING
We hebben een mooie collectie voor je samengesteld van het merk Patrick bestaande o.a. uit diverse trainingstenues, trainingsokken, trainingspakken, regen- en winterjassen, tassen, sweaters en polo's. De bovenkleding en de tassen kunnen bedrukt worden met zowel het SV Beemster logo als de naam van een eventuele sponsor.

Heb je interesse om zakelijk voor één of meerdere teams een item uit de webshop te sponsoren, dan helpt onze sponsorcommissie je heel graag met alle informatie en de bestelling. Mail hiervoor naar [email protected]

WEDSTRIJDKLEDING
De  geselecteerde trainings- en transferitems zijn in de SV Beemster lijn en sluiten straks prachtig aan in kleur en materiaal bij de nieuwe wedstrijdkleding. Op dit moment voeren we hierover de laatste gesprekken met de huidige en de nieuwe sponsoren, waarna ook de wedstrijdkleding door de club besteld kan worden.

Dit wedstrijdtenue zal bestaan uit een shirtje en een broekje met voor de jeugd allemaal dezelfde sponsoren erop: Brandsfit en Mijndomein.nl. Wedstrijdsokken dien je (net als nu het geval is) zelf aan te schaffen via de webshop; ook hiervoor geldt de speciale ledenkorting van 25% (via clubcode SVB). Let op: de sokken met logo zullen pas begin 2022 beschikbaar zijn.

Voor het wedstrijdtenue gaan we werken met een borgsysteem. Hierover zullen we nog een uitgebreide informatiemail met alle spelregels rondsturen. Het wedstrijdtenue kan straks steeds rond de winterstop en aan het begin van het seizoen geruild worden tegen een andere maat. Kleding die op dat moment beschadigd of vermist is, zal worden verrekend met de betaalde borg. Over de leverdatum van de wedstrijdkleding zullen we jullie op de hoogte houden!

Neem nu alvast een kijkje op onze webshop, we wensen je alvast heel veel shopplezier!

Bestuur en Sponsorcommissie SV Beemster