Verplaatst: Algemene Ledenvergadering!

26 augustus 2021 20:00

Het bestuur van SV Beemster heeft besloten om de geplande Algemene Ledenvergadering te verplaatsen naar donderdag 23 september 2021.

Aankondiging aan onze leden, vrijwilligers en overige betrokkenen:

Het bestuur van SV Beemster heeft besloten tot het uitstellen van de Algemene Ledenvergadering. De reden hiervoor ligt in het feit dat zij op deze wijze de besluitvorming ten aanzien van de budgettering voor het komende seizoen beter kunnen afstemmen op de maatregelen die door het kabinet op 19 september bekend zullen worden gemaakt.

De nieuwe datum voor de Algemene Ledenvergadering staat gepland op donderdag 23 september 2021. De deuren zijn open vanaf 19:30 uur en de vergadering zal starten om 20:00 uur.

Klik hier om de agenda voor deze ALV in te zien.

Vriendelijk bedankt voor het begrip en we zien iedereen graag de 23e tegemoet!

algemene-ledenvergadering_23.png