Zakelijke sponsoring

SV Beemster is in 1926 opgericht en staat midden in de Beemster gemeenschap als gezellige vereniging waar voor iedereen plaats is. Sport en plezier staan atijd centraal en mede door vrijwilligers en sponsoren is de sport toegankelijk voor jong en oud. Sponsoring is voor een vereniging van groot belang, graag vertellen wij u meer over de mogelijkheden voor zakelijke sponsoring.

Door onze sponsors de keuze te bieden uit een drietal pakketten (te weten Brons, Zilver en Goud) is er altijd een sponsormogelijkheid ongeacht uw bedrijfsgrootte. Elk pakket biedt een aantal basisvoorzieningen en afhankelijk van de keuze worden hier diensten en mogelijkheden aan toegevoegd.

Het bronzen basispakket omvat de volgende zaken:

• Boarding 2,5 meter op C-locatie langs A-veld
  • Logovermelding op bord bij clubentree
  • Logovermelding op website & Facebook

Uitbreidingen naar een zilveren of gouden pakket bestaan uit boardingposities op B- of A-locatie, opname in ons narrow castingsysteem etc. De keuze is aan u!

Onze sponsorcommissie vertelt u graag meer over de mogelijkheden. Uiteraard helpen zij u ook graag op weg bij het verkrijgen van de boardingbedrukking etc. Mail voor meer informatie naar [email protected].