Blauwe papierbak aanvragen

Aanvraagprocedure blauwe papierbak

Met de groei van ons mooie dorp, neemt de vraag naar blauwe papierbakken enorm toe. Prachtig voor ons als vereniging natuurlijk, want het inzamelen van oud papier vormt voor ons een belangrijke bron van inkomsten. U kunt de blauwe papierbak via onze vereniging aanvragen. Wij leveren deze tegen kostprijs, zijnde € 39,00.

Aangezien we veel aanvragen krijgen, zetten we de aanvraagprocedure graag even voor u op een rij, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten - nieuwe aanvragen word 1x per maand in behandeling genomen.

• Blauwe papierbak gewenst?
    Stuur een aanvraag naar het mailadres [email protected]
    (alleen schriftelijke aanvragen kunnen door ons in behandeling worden genomen)

• Maandelijks nemen wij alle aanvragen in behandeling. U ontvangst een aanvraagbevestiging en we zetten u op de wachtlijst (gemiddelde wachtduur 6 weken). Aansluitend ontvangt u van ons een eenmalig betaalverzoek ten bedrage van € 39,00.

• Zodra er voldoende aanvragen binnen zijn (we kopen de bakken gebundeld in), wordt de bestelling geplaatst.

• Is uw bak binnen, dan krijgt u van ons bericht wanneer deze bij de club kan worden afgehaald (afhaaladres: Insulindeweg 11B te Middenbeemster). Voor het afhalen wordt slechts 1 moment aangeboden. Bent u verhinderd? Een vervanger mag de bak op vertoon van de mail ook afhalen en anders schuift uw bak door naar het volgende afhaalmoment.

• Onze papierploeg rijdt elke 3e zaterdag van de maand door het dorp om de bakken te legen. Zij starten reeds om 8:00 uur, dus wij adviseren de bak reeds op vrijdagavond buiten te zetten. Wij verzoeken de bak aan te bieden op dezelfde plek waar u ook uw grijze en groene bak neerzet.

• Let op: alleen het aanbieden van papier en/of karton is toegestaan. Mochten er onnodig veel andere spullen in de bak worden aangetroffen, dan wordt de bak niet geleegd (in het uiterste geval wordt de bak ingenomen).
Alvast vriendelijk bedankt voor uw aanvraag, uw hulp wordt zeer gewaardeerd!

Opmerking: heeft u elke maand teveel papier/karton in de aanbieding? Neem dan contact met ons op door een mail te sturen naar [email protected] - we denken graag met u mee!

- Onze vaste vrijwilliger organiseert de uitgifte van de blauwe bakken, vriendelijke communicatie wordt gewaardeerd -

blauwebak.jpg