Klusdag

Bij een sportvereniging is er altijd wat te doen. Met elkaar zorgen we ervoor dat de club een club blijft waar we met recht trots op mogen en willen zijn! Niet alleen qua voetbal, maar ook de verzorging van ons clubgebouw en alles wat daar bij komt kijken.

Daarom is er 2 keer per jaar een “SV Beemster klusdag”! Op deze dagen zijn er verschillende klussen die gedaan worden om de club er verzorgd uit te laten zien, zodat onze kinderen lekker, veilig en met plezier kunnen voetballen

Wat houdt een klusdag in?

Om 9.00 uur wordt er gestart in de kantine met een lekker bakkie koffie en rond het middag uur is er voor de vrijwilligers ook een lunch geregeld. Rond 13.00 uur stoppen we de werkzaamheden. In de tussentijd zijn er verschillende klussen die gedaan moeten worden, denk aan:

• Ballenvangers repareren
  • Reclameborden en dug-outs schoonmaken
  • Ballen oppompen
  • Schilderwerkzaamheden
  • Onderhoud gebouwen op het terrein

Er is iedere klusdag een coördinator aanwezig die precies weet welke klussen er opgepakt moeten worden. En wees niet bang, ook voor vaders en moeders met 2 linkerhanden is er genoeg te doen 😉!

Over de klusdag & het vrijwilligerssysteem
Deelname aan een klusdag staat gelijk aan 4 punten binnen het vrijwilligerssysteem.