Spelbegeleider & Scheidsrechter

"Gelukkig hebben we een scheidsrechter en kunnen we voetballen! "

Wat een mooie tekst voor de zaterdagochtend / -middag als jij als spelbegeleider of scheidsrechter het veld op loopt...

Is het de eerste keer en of weet je niet alle regels? Dat maakt echt niet uit. We kunnen je helpen en iedereen is blij als er mensen opstaan om het mogelijk te maken dat we kunnen voetballen.
De wedstrijd leggen we een week tot een paar dagen van tevoren samen vast en voor je bijdrage krijg je voor een half veld 2 vrijwilligerspunten en voor een heel veld zelfs 4 punten!

Voor meer info bel of app met Erik Heerschop: 0643082717 - hij helpt je graag verder!