Oud papier ophalen

We verzamelen met elkaar behoorlijk wat oud papier! Kranten, kartonnen dozen en reclamefolders zijn voorbeelden van oud papier. Door dit afval te scheiden, kan het opnieuw verwerkt worden tot bijvoorbeeld krantenpapier of verpakkingsmateriaal.

SV Beemster haalt al sinds jaar en dag het oud papier op in Middenbeemster. Het ophalen van het oud-papier is één van de belangrijkste inkomstenbronnen van SV Beemster!

Wat ga je doen?

Iedere 3e zaterdag van de maand verzamelen om 7.45 uur bij Moeders in de Kosterij (Middenweg 176) voor een lekker bakkie koffie en wat lekkers. Goede start van de dag! De verschillende vrachtwagens gaan op pad met elk 2 vrijwilligers en rijden door de Beemster om de blauwe bakken te legen. Een gezellige ochtend waar je naast een frisse neus heerlijk geniet van de prachtige Beemster! Win-win situatie toch?!

Over het ophalen van oud papier & het vrijwilligerssysteem
Een ochtend meedraaien bij het ophalen van het oud papier staat gelijk aan 4 punten binnen het vrijwilligerssysteem.