Lid worden?

Denk je er over om lid te worden van een leuke sportvereniging? Bij SV Beemster kun je voetballen en handballen. In wedstrijdverband kun je dit vanaf 6 jaar.

Wil je eerst eens een voetbal of handbal training meemaken? Dan kan hoor, je kunt 2x meetrainen voordat je besluit lid te worden. Je kunt dan de sfeer proeven! Bij SV Beemster is iedere spreler van harte welkom. Of ben je al lid en weet je nog iemand die ook graag wil voetballen? Neem ze dan een keer mee naar de training!

Als je al zo ver bent en lid wilt worden van SV Beemster schrijf je dan door onderstaande link.

- INSCHRIJVEN -