Sponsors

Activiteiten aanwezigheidsdienst

Werkzaamheden aanwezigheidsdienst

Opening complex

De teams die de aanwezigheidsdienst beginnen moeten de volgende taken uitvoeren:

  • Openen van de toegangshekken.
  • Open maken van de kleedkamers.
  • TV in de hal bij de kantine aanzetten. Hierop wordt de slideshow getoond, waar o.a. de veld en kleedkamer indeling op vermeld wordt.
  • Neerzetten van de pupillendoelen en voor de wedstrijden van de JO08 JO09 en JO10 de velden uitzetten met hoedjes. De hoedjes zijn te vinden in het ballenhok in het Breve gebouw. Afmeting van de velden hangt op het bord in het wedstrijdsecretariaat.
  • Plaatsen van de cornervlaggen op de velden die die speeldag gebruikt gaan worden.

 

Gedurende de dag

Taken die belangrijk zijn gedurende de dag:

  • Desgewenst kan door een team gebruik gemaakt worden van de kleedkamersleutel. Hiervoor dient een borg van € 10,-- (of een autosleutel) als borg worden afgegeven. Dit kan alleen als de kleedkamer niet tegelijkertijd door een ander team gebruikt wordt.
  • Voor elke wedstrijd limonade klaarmaken en neerzetten in de kleedkamers voordat de rust van de wedstrijden aanbreekt. De limonade en bekers staan in keukenkastje in wedstrijdsecretariaat plus instructie.
  • Tijdens de wedstrijden blijft een lid van de aanwezigheidsdienst in de directe omgeving van het wedstrijdsecretariaat cq. kleedkamers zodat de “boel” niet onbeheerd wordt achter gelaten.
  • Er op toezien dat er geen vernielingen worden aangericht.
  • Na de pupillen wedstrijden moeten de pupillendoelen weer in de daarvoor bestemde inhammen of buiten het veld achter de hekken worden gezet.

 

Afsluiting

Nadat de laatste wedstrijd gespeeld is, moet het volgende gebeuren:

  • Cornervlaggen van de velden halen en opbergen in het Breve gebouw en dit gebouw afsluiten.
  • Alle kleedkamers nalopen: waar nodig aanvegen, ramen sluiten en licht uit, daarna op slot doen.
  • Gang en hal bij de trap aanvegen.
  • In WC’s en gang licht uitdoen.
  • Het wedstrijdsecretariaat schoon achterlaten (ook het aanrechtblok). Waterkoker uitzetten, limonadekannen schoonspoelen en terugzetten in keukenkastje. Koelkast goed dicht.

 

Belangrijke sleutelinformatie

Sleutels voor het complex zijn in beheer bij:

Ab Bakker

H.M. van Randwijklaan 20

Middenbeemster

Tel. 0299-683559

 

De familie Bakker heeft het vriendelijke doch dringende verzoek om de sleutels vrijdags vóór 19.00 uur ’s avonds op te halen.

De teams die de zaterdagdienst starten moeten onderling afstemmen wie op vrijdag de sleutels voor de aanwezigheidsdienst ophaalt.

 

!! Maak s.v.p. alleen gebruik van de sleutels van het sleuteladres en niet van de persoonlijke sleutels als je die bezit. Hiermee wordt voorkomen dat een team dat een dienst overneemt geen sleutels heeft.

 

Aan het eind van de ochtenddienst moeten de sleutels worden overdragen aan de middagdienst of, als er geen middagprogramma is, moeten de sleutels worden teruggebracht naar het sleuteladres (mag in de brievenbus worden gegooid. Natuurlijk niet vergeten de toegangshekken te sluiten!

 

Scheidsrechters:      Johan Hopman                                06-23232260

Wedstrijdsecretaris: Willem van de Griendt        wedstrijdsecretaris@svbeemster.nl

Jeugdcommissie:    Willem van de Griendt                    06-50601376

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!