Activiteiten aanwezigheidsdienst

Werkzaamheden aanwezigheidsdienst

Opening complex

De teams die de aanwezigheidsdienst beginnen moeten de volgende taken uitvoeren:

• Openen van de toegangshekken.
  • Open maken van de kleedkamers.
  • TV in de hal bij de kantine aanzetten. Hierop wordt de slideshow getoond, waar o.a. de veld en kleedkamer indeling op vermeld wordt.
  • Neerzetten van de pupillendoelen en voor de wedstrijden van de JO08 JO09 en JO10 de velden uitzetten met hoedjes. De hoedjes zijn te vinden in het ballenhok in het Breve gebouw. Afmeting van de velden hangt op het bord in het wedstrijdsecretariaat.
  • Plaatsen van de cornervlaggen op de velden die die speeldag gebruikt gaan worden.

Gedurende de dag

Taken die belangrijk zijn gedurende de dag:

• Desgewenst kan door een team gebruik gemaakt worden van de kleedkamersleutel. Hiervoor dient een borg van € 10,-- (of een autosleutel) als borg worden afgegeven. Dit kan alleen als de kleedkamer niet tegelijkertijd door een ander team gebruikt wordt.
  • Voor elke wedstrijd limonade klaarmaken en neerzetten in de kleedkamers voordat de rust van de wedstrijden aanbreekt. De limonade en bekers staan in keukenkastje in wedstrijdsecretariaat plus instructie.
  • Tijdens de wedstrijden blijft een lid van de aanwezigheidsdienst in de directe omgeving van het wedstrijdsecretariaat cq. kleedkamers zodat de “boel” niet onbeheerd wordt achter gelaten.
  • Er op toezien dat er geen vernielingen worden aangericht.
  • Na de pupillen wedstrijden moeten de pupillendoelen weer in de daarvoor bestemde inhammen of buiten het veld achter de hekken worden gezet.

Afsluiting

Nadat de laatste wedstrijd gespeeld is, moet het volgende gebeuren:

• Cornervlaggen van de velden halen en opbergen in het Breve gebouw en dit gebouw afsluiten.
  • Alle kleedkamers nalopen (let op: ook de 2 kleedkamers in de Beemsterhal!):
    waar nodig aanvegen, ramen sluiten en licht uit, daarna op slot doen.
  • Gang en hal bij de trap aanvegen.
  • In WC’s en gang licht uitdoen.
  • Het wedstrijdsecretariaat schoon achterlaten (ook het aanrechtblok).
    Waterkoker uitzetten, limonadekannen schoonspoelen en terugzetten in keukenkastje. Koelkast goed dicht.

Belangrijke sleutelinformatie

De sleutels van zitten in een sleutelkastje. De code hiervan is op te vragen bij het wedstrijdsecretariaat en de voorzitter van SV Beemster.

Aan het eind van elke dienst moeten de sleutels worden overdragen aan de volgende dienst die dag of, als er geen programma meer is, moeten de sleutels weer worden in het sleutelkastje worden opgeborgen. Natuurlijk niet vergeten de toegangshekken te sluiten!

Contactpersonen

Scheidsrechters: