Update Coronabeleid SV Beemster

11 november 2021 19:00

Lees hier alles over het nieuwe coronabeleid bij SV Beemster

Graag aandacht en medewerking voor het volgende. Sinds afgelopen zaterdag 18.00 uur is publiek niet meer toegestaan bij wedstrijden en trainingen Bij SV Beemster gaan we de bewaking hiervan als volgt organiseren:

Controle aan de poort op wedstrijddagen (niet op trainingsavonden)

Aan de poort vindt geen controle op het coronatoegangsbewijs plaats, maar op het niet-toelaten van toeschouwers.

Van de uitteams hebben alleen de leiders/trainers en de noodzakelijke rij-ouders (dus beperkt) toegang.

Van de thuisteams is geen publiek toegestaan en hebben alleen de leiders/trainers toegang.

Vrijwilligers en officials met een taak hebben wel toegang tot het terrein.

Opening kantine

De kantine is op wedstrijddagen gewoon open voor spelers, begeleiders, officials,
vrijwilligers met een taak en noodzakelijke rij-ouders van uitteams.

Bij de kantine zal wel controle op het coronatoegangsbewijs plaatsvinden voor de 18-plussers.

Specifieke regel voor  ouders van de jongste jeugdteams

De spelers van de jongste jeugdteams zullen op wedstrijddagen door de leiders bij de poort opgevangen moeten worden.

Het is ouders van de jongste jeugdteams toegestaan hun kind bij thuiswedstrijden te helpen met omkleden, daarna moeten deze ouders het complex weer verlaten.

We doen hierbij de oproep de kinderen zoveel mogelijk in hun wedstrijdtenue naar het complex van SV Beemster te laten komen.

Opmerking voor de rij-ouders

Voor uitwedstrijden is het niet zeker hoe andere verenigingen omgaan met het toelaten van rij-ouders. Probeer zoveel mogelijk te carpoolen, om daarmee het aantal meereizende ouders tot een minimum te beperken.

Het bestuur van SV Beemsters heeft de regels niet bedacht, maar doet er alles aan om het voetbal voor de speelsters en spelers open te kunnen houden. We rekenen op ieders begrip, medewerking en hulp in de uitvoering en naleving van alle regels. Ook dit kunnen we alleen samen en ook hier komen we samen weer door!

Namens het bestuur,
Nancy Bakker & Willem van de Griendt