SV Beemster zoekt scheidsrechters!

28 september 2022 19:15

Het fluiten van voetbalwedstrijden is leuk en uitdagend. Geen ervaring, maar wel interesse om ons hierbij te komen helpen? Geen nood, wij zorgen voor de juiste training!

Volgende week is de landelijke week van de scheidsrechter. Een mooi moment om extra aandacht te vragen voor deze belangrijke rol binnen onze vereniging. Immers, zonder scheidsrechter geen wedstrijd!

Wij zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers om ons team van scheidsrechters te komen versterken. Ervaring is niet nodig, SV Beemster zorgt voor de juiste training en begeleiding!

Volgende week staan twee avonden op de planning waarin we beginnende scheidsrechters/spelbegeleiders en grensrechters van harte uitnodigen om hierbij aanwezig te zijn. Van 19:00 uur tot 20:30 uur nemen we je mee in de basisregels van het fluiten, het benodigde materiaal, de juiste positiebepaling en hoe zaken te administreren in de handige wedstrijdapp. Kortom, een spoedcursus fluiten, waarin we heel gericht de juiste informatie behandelen.

Geen lid van onze vereniging? Dit is geen probleem, sluit gerust aan bij de informatie-avonden en maak kennis met onze gezellige vereniging en stap in de wereld van het fluiten!

Wanneer?
Maandagavond 3 oktober 2022 & donderdag 6 oktober 2022 van 19:00 - 20:30 uur

Waar?
De kantine van SV Beemster - de koffie en thee staan klaar!

Graag tot volgende week!
SV Beemster