Henk Clausen Eretribune officieel geopend

24 oktober 2022 7:30

Onder begeleiding van de Beemster Fanfare, is in aanwezigheid van de familie van Henk Clausen op 23 oktober 2022 de naar hem vernoemde eretribune officieel geopend!

Het was zondagmiddag feest bij SV Beemster, want de tribune op het B-veld werd officieel geopend. Er was een gezellige opkomst, waaronder ook familie en vrienden van onze voormalige voorzitter Henk Clausen, die helaas in 2020 is overleden. Onder begeleiding van de lokale pers, jeugdleden en overige geïnteresseerden verklaarde de huidige voorzitter Nancy Bakker het B-veld officieel voor geopend.

Daarnaast nam zij uitgebreid de tijd om onze oudste en meest trouwe clubhelden hartelijk te bedanken voor de tijd en moeite die zij in het opknappen van de tribune bij het B-veld hebben gestoken. Het resultaat mag er namelijk zijn: de tribune staat er piekfijn bij! De feestelijkheden werden afgesloten met de officiële onthulling van de tribune, namelijk de Henk Clausen Eretribune - een eerbetoon aan onze voormalige clubheld en voorzitter Henk Clausen.

Bekijk in onze mediagallery de fotoserie van deze gezellige middag!

IMG-20221023-WA0002.jpg

IMG-20221023-WA0001.jpg
De lokale pers was ook goed vertegenwoordigd en op maandag 24 oktober stond onderstaand artikel zelfs op de voorpagina van het Noord-Hollands Dagblad!

IMG-20221024-WA0000.jpg