Aankondiging Algemene Ledenvergadering (inclusief agenda)

20 november 2022 14:15

Op vrijdag 20 januari 2023 zal om 20:00 uur onze ALV plaatsvinden, alle leden van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.

Zoals sommigen van jullie inmiddels weten, heeft Erwin Oud zijn taken als penningmeester bij onze vereniging neergelegd. Het bestuur is erg blij dat zij een vervanger voor deze belangrijke taak hebben gevonden in de persoon van Erwin Frank. Erwin is Erkend Financieel Adviseur en als Adviseur Vermogen werkzaam bij de ING.

Door de overdracht van de administratie van de oude naar de nieuwe penningmeester, neemt het maken van de jaarcijfers over het seizoen 2021-2022 meer tijd in beslag. Om die reden gaat het dan ook niet meer lukken om een Algemene Ledenvergadering te organiseren voor het einde van dit kalenderjaar. In overleg is besloten om de ALV in te plannen op vrijdag 20 januari 2023 (aanvang 20:00 uur). De vergadering start om 20:00 uur en vindt plaats in de kantine. Alle leden van SV Beemster zijn hierbij van harte uitgenodigd.

De agenda van de vergadering is als volgt:

1. Opening
  2. Welkom ereleden
  3. Ingekomen stukken
  4. Vaststelling van de notulen van de vorige algemene vergadering
  5. Jaarverslag van het bestuur seizoen 2021-2022
  6. Financieel jaarverslag over het afgelopen boekjaar (seizoen 2021-2022)
  7. Verslag van de kascommissie
  8. Goedkeuring van de balans en van de staat van baten en lasten en de daarbij behorende toelichting
  9. Afscheid oude penningmeester Erwin Oud
  10. Benoeming nieuwe penningmeester Erwin Frank
  11. Begroting lopend seizoen
  12. Rondvraag & sluiting
  13. Borrel

We hopen u allen te zien op vrijdag 20 januari 2023 om 20:00 uur!