Gezelligheid troef bij Sinterklaasfeest 2022!

1 december 2022 6:45

Het complex van SV Beemster werd gisteren overspoeld met kleine Blauwe Reigers die maar al te graag bij het bezoek van Sint en zijn Pieten aanwezig wilden zijn!

Sinterklaas is een man van tradities, dat bleek gisteren wel weer tijdens zijn bezoek aan SV Beemster.
Op de platte kar achter een Beemster trekker maakte hij en zijn pieten hun entree. Onze jeugdleden waren inmiddels in grote getale aanwezig en zongen uit volle borst mee met de liedjes die uit de speakers klonken, wat een gezelligheid!
Op het veld stonden inmiddels al vele vrijwilligers klaar om te helpen met de spelletjes en het pietenvoetbal.

Na een rondje handenschudden ontvingen Sint en zijn pieten de kinderen in groepjes in de kantine, waar zij -naast wat lekkers, want onze kleine Blauwe Reigers zijn natuurlijk heel zoet- ook wat te drinken en een leuk presentje ontvingen.
Als klap op de vuurpijl stond onze nieuwe Jeugdsponsor Milieu Service Nederland bij de tribune opgesteld, waar de kids een mooie nieuwe rugzak in ontvangst mochten nemen! Kortom het was een zeer geslaagde middag en via deze weg bedanken we graag de leden van onze Jeugdcommissie en alle vrijwilligers en trainers voor de hulp!

Bekijk in de mediagallerij onze foto-impressie van deze geslaagde middag!

IMG-20221130-WA0004.jpg IMG-20221130-WA0008.jpg