Nieuwe geluidsinstallatie dankzij onze sponsoren!!

9 juni 2023 10:15

Met deze nieuwe geluidsinstallatie zijn we voortaan overal goed hoorbaar!

𝗡𝗜𝗘𝗨𝗪𝗘 𝗚𝗘𝗟𝗨𝗜𝗗𝗦𝗜𝗡𝗦𝗧𝗔𝗟𝗟𝗔𝗧𝗜𝗘 𝗗𝗔𝗡𝗞𝗭𝗜𝗝 𝗢𝗡𝗭𝗘 𝗦𝗣𝗢𝗡𝗦𝗢𝗥𝗘𝗡!!

We kunnen het niet vaak genoeg benadrukken: voor onze vereniging zijn onze sponsoren goud waard! De afgelopen periode is er door onze Sponsorcommissie veel tijd en moeite stopt in het actualiseren van alle lopende overeenkomsten. Daarnaast hebben we ook veel nieuwe sponsoren bij SV Beemster mogen verwelkomen, iets waarmee wij uiteraard erg blij zijn!

Tijdens de gesprekken met onze sponsoren was een veelgestelde vraag, wat er nou daadwerkelijk met een bijdrage wordt gedaan. Een mooi praktijkvoorbeeld is de recente aanschaf van onze nieuwe geluidsinstallatie.

Dit was voor ons een langgekoesterde wens, omdat het oude systeem echt aan vervanging toe was en daarnaast veel minder flexibel was in gebruik. De bediening ervan kon namelijk alleen plaatsvinden vanuit het wedstrijdsecretariaat. Met deze nieuwe geluidsinstallatie zijn wij veel flexibeler qua inzet! Het systeem bestaat uit twee koppelbare speakers die makkelijk verrijdbaar zijn, bijbehorende statieven en verschillende Bluetooth microfoons. Bediening kan ter plekke plaatsvinden.

Een fraaie installatie waarmee we overal op het A-veld goed hoorbaar zullen zijn en die bijvoorbeeld ook ingezet kan worden bij evenementen op het B- of C-veld!

Kortom, een mooie investering waar alle Blauwe Reigers veel plezier van zullen hebben!!

Geluid.jpg