Milieu Service Nederland en SV Beemster: Investeren in de Toekomst

13 juni 2023 11:15

Vanaf dit seizoen is Milieu Service Nederland trotse hoofdsponsor van de jeugd van SV Beemster!

Vanaf dit seizoen is Milieu Service Nederland trotse hoofdsponsor van de jeugd van Sv Beemster. De snelgroeiende jeugd vormt de toekomst van de vereniging en we kunnen alle financiële ondersteuning gebruiken voor hun opleiding en materiaal. Als onderdeel van deze geweldige samenwerking heeft Milieu Service Nederland alle jeugdspelers aan het begin van dit seizoen voorzien van handige rugzakken. Daarbovenop heeft de sponsorcommissie de afgelopen periode voor maar liefst 13.850 euro sponsorcontracten afgesloten en heeft Milieu Service Nederland deze nu verdubbeld!

Het vaste aanspreekpunt voor omgeving Middenbeemster van Milieu Service Nederland, Kayleigh, heeft met trots de cheque overhandigd aan voorzitter Nancy en Meindert van de sponsorcommissie.

Over MSN
SV Beemster en Milieu Service Nederland werken al langere tijd succesvol samen op het gebied van afvalmanagement en sponsoring. Bij Milieu Service Nederland begrijpen we het belang van duurzaamheid en het koesteren van de jeugd. Samen met SV Beemster willen we een positieve impact hebben op de toekomst van de club en onze gemeenschap. Bezoek onze website voor meer informatie en ontdek hoe we jouw bedrijf kunnen ondersteunen op het gebied van afvalmanagement.