Samenvoeging G-teams SV Beemster en FC Purmerend

26 oktober 2023 18:30

De leden van ons G-team zullen voortaan lekker gaan sporten bij FC Purmerend. Beide teams zullen worden samengevoegd, zodat er een bredere basis aanwezig is voor deze leden!

SAMENVOEGING G-TEAMS SV BEEMSTER & FC PURMEREND

Binnen SV Beemster vinden we het belangrijk dat iedereen kan sporten, van jong tot oud. Speciaal voor mensen met een beperking is binnen onze vereniging een G-team opgericht, bestaande uit een groepje trouwe en enthousiaste leden die elke zondagochtend bij ons trainen, onder leiding van Niels Wijdogen.

Via een nieuwsbrief van de Martin Luther Kingschool in Purmerend, is Niels onlangs in contact gekomen met het G-team van FC Purmerend, bestaande uit 11 leden. Doordat dit team groter is , waardoor er meer sprake is van sociale interactie en een betere groepsdynamiek, is besloten om beide teams samen te voegen. Gezien het feit dat 4 van de 5 leden daarnaast afkomstig is uit Purmerend, is samenvoeging op dit vlak ook een logische keuze.

De training zal voortaan plaatsvinden op het terrein van FC Purmerend, hetgeen inhoudt dat SV Beemster niet langer over een G-team zal beschikken.

Uiteraard betreuren we het afscheid van dit gezellige team, maar spel- en sportplezier staan voor ons voorop!
Wij hebben er het volste vertrouwen in, dat FC Purmerend hen de begeleiding en coaching zal geven die zij verdienen.

Graag bedanken wij via deze weg Niels voor al zijn inspanningen bij SV Beemster en daarnaast ook Simon Butter, voorzitter van FC Purmerend, voor het mogelijk maken van deze samenvoeging!

Het bestuur van SV Beemster

Gteam_merge.jpg