Breng een sponsor aan en ontvang een waardebon!

26 oktober 2023 19:00

Breng jij een nieuwe sponsor bij ons aan? Dan kun je als tegenprestatie én dank hiervoor een mooie waardebon verwachten, die je kunt besteden bij één van onze huidige sponsoren!

Aan alle leden en overige betrokkenen van SV Beemster,

De sponsorcommissie van SV Beemster is aardig op stoom en het aantal sponsoren is de afgelopen periode aardig gegroeid. Onze sponsoren vormen een belangrijke pijler binnen het bestaan van onze vereniging. Dankzij hun steun blijft de club financieel gezond en kan zich blijven ontwikkelen tot een club waar plezier in de sport en toegankelijkheid centraal staan. Om het aantal sponsoren te laten groeien, hebben wij als sponsorcommissie een actie bedacht, waarvoor we de hulp van onze leden willen inroepen!

Ken jij mensen of bedrijven die onze mooie club een warm hart toedragen? Bijvooreeld familieleden met een eigen bedrijf of bekenden die werkzaam zijn bij een lokaal bedrijf, maar waarbij dit bedrijf nog geen sponsor van SV Beemster is? Laat ons dit dan weten en wij nemen met hen contact op!

Sponsoring door bedrijven bij onze club is laagdrempelig en overzichtelijk. Er zijn verschillende mogelijkheden, passend bij elk budget. Breng jij een nieuwe sponsor bij ons aan? Dan kun je als tegenprestatie én dank hiervoor een mooie waardebon verwachten, die je kunt besteden bij één van onze huidige sponsoren. Kortom, kom dus in actie en help ons aan nog meer sponsoren!

Je kunt jouw idee doormailen naar onze mailbox: [email protected]; mocht je vragen hebben over deze actie, dan kun je deze ook naar dit mailadres sturen!

Alvast bedank voor jullie hulp!

De sponsorcommissie van SV Beemster

Social_sponsoractie.png