Geslaagde ALV

14 november 2023 13:30

De ALV van 10 november kon rekenen op een mooie opkomst!

Op vrijdag 10 november jl. vond in de kantine van SV Beemster de Algemene Ledenvergadering over het seizoen 2022/2023 plaats. De vergadering kon rekenen op een goede opkomst, waarbij vanuit het publiek waardevolle opmerkingen kwamen en de nodige vragen werden gesteld.

Afgevaardigden van het Technisch Hart, de Jeugdcommissie en Sponsorcommissie namen de toehoorders mee langs de ontwikkelingen van het afgelopen seizoen. Deze avond vormde tevens het moment waarop de kascommissie ook definitief goedkeuring kon geven op de cijfers met betrekking tot het seizoen 2021/2022. De vertraging hieromtrent werd veroorzaakt door het afscheid van de oude en de komst van onze nieuwe penningmeester. De goedkeuring over de cijfers inzake het seizoen 2022/2023 is mede hierdoor doorgeschoven naar januari 2024.

Tijdens de rondvraag kreeg het bestuur nog een opsteker voor de positieve veranderingen die de club de laatste periode heeft doorgemaakt. Een waardering waaruit de grote betrokkenheid van onze achterban bij onze mooie verening blijkt. De avond werd gezellig afgesloten met een door Dutch Residential Investment gesponsorde borrel.

Het bestuur bedankt via deze weg graag iedereen voor zijn of haar aanwezigheid!

alv.jpg