Steun jij ons ook via de Vriendenloterij?

23 november 2023 7:45

Maandag 27 november aanstaande organiseren we een belavond in samenwerking met De Vriendenloterij. Wij zoeken hiervoor nog bellers!

Beste clubleden,

Maandag organiseert SV Beemster in samenwerking met de Vriendenloterij een belavond.

Tijdens deze avond kunt u dus door ons gebeld worden met de vraag of u eventueel lid wil worden van de Vriendenloterij. Van elk lot dat aan onze vereniging wordt gekoppeld, komt minimaal 𝟰𝟬% ten goede aan SV Beemster!

Voor deze avond zoeken we nog versterking van het belteam! Wil je onze vereniging hierbij ondersteunen, stuur dan even een mail naar [email protected]

Ben u al lid van de Vriendenloterij? Kijk dan of u uw lot(en) al heeft gekoppeld aan SV Beemster!
Een bestaand lot kan eenvoudig worden omgezet naar onze vereniging. Bel hiervoor met de Ledenservice van de Vriendenloterij via 0900  - 300 1400 (maandag t/m vrijdag aanwezig van 09:00 - 21:00 uur).

Waarom meespelen met de Vriendenloterij?

• Minimaal 40% van de inleg van elk lot komt ten goede aan SV Beemster!
  • Bij de VriendenLoterij is het alle dagen prijs. Uit de maandelijkse trekking maken zij elk uur een winnaar bekend van € 1.000,-, elke dag gaat er € 10.000,- uit, elke week € 100.000,- en iedere maand zelfs € 1 MILJOEN! Daarnaast maak je iedere maandtrekking ook nog eens kans op meer dan 250.000 prachtige prijzen, zoals stedentrips, luxe cadeaubonnen en keuzeprijzen
  • Als deelnemer in de VriendenLoterij ontvang je een VIP-KAART. Hiermee heb je gratis toegang bij ruim 145 musea en ontvang je tot wel 50% korting musicals, dierenparken, films en andere leuke uitjes

Bedankt voor jullie ondersteuning van onze mooie vereniging!

image001.jpg