Een nieuwjaarsreceptie vol bijzondere prestaties!!

11 januari 2024 13:15

Op zondag 7 januari jl. vond op een drukbezet complex onze gezellige nieuwjaarsreceptie plaats, met hierin ruimte voor sport, hulde & spanning!

Een nieuwjaarsreceptie is altijd een mooi moment om even stil te staan bij bijzondere prestaties. Dit jaar was onze nieuwjaarsreceptie wel erg bijzonder te noemen, want het bestuur greep dit moment aan om maar liefst 36 (!) verenigingsleden in het spreekwoordelijke zonnetje te zetten!

De dag ging sportief van start aan de hand van 3 korte, vriendschappelijke wedstrijden, gespeeld door ons 2e elftal, de heren van de JO19-1 én een gelegenheidsteam bestaande uit onze jeugdtrainers. Na deze sportieve prestaties was het tijd voor de jeugd. Maar liefst 61 jongens en meisjes hadden zich op ons complex verzameld, om mee te doen aan de wedstrijd penaltyschieten. Het was een spannend geheel, waarbij Steff, Riven, Jochem, Jaimy en Wessel zich elk de winnaar van hun eigen leeftijdscategorie mochten noemen.

Op deze koude zondag was het daarna goed vertoeven in onze stampvolle kantine. Karen Bakker, onze secretaris, nam de microfoon ter hand en sprak lovende woorden voor elk van onze jubilarissen. Tussen al deze 36 jubilarissen (startend vanaf 25 jaar verenigingslidmaatschap), sprongen twee jubilarissen er toch wel heel erg uit. Gerrit Albertsma bleek namelijk al 70 jaar lid te zijn van onze vereniging en Hans Albertsma maar liefst 65 jaar! Iets om als vereniging trots op te zijn!

Na de uitreiking van bloemen en verenigingsspeldjes, was het hoog tijd voor een toast op een gezellig en sportief nieuw jaar. Een jaar waarin we weer gezellig samen onze liefde voor voetbal delen, zowel op het veld als langs de lijn!

IMG-20240108-WA0017.jpg

In onze mediagallerij zijn meer foto's terug te vinden van deze gezellige middag.