Terugblik op geslaagde klusdag

15 januari 2024 8:15

Een flink team van vrijwilligers was zaterdag 13 januari op ons complex aanwezig voor het uitvoeren van allerhande klussen!

GESLAAGDE KLUSDAG SV BEEMSTER

Zaterdag 13 januari werd er hard geklust op ons complex!

Zo werd er gestraat naast het Brevegebouw (met een prachtig eindresultaat), dakgoten werden gereinigd, de dugouts gesopt, er werd geschilderd, reclame- en familieborden opgehangen, de keuken opgeruimd, het hekwerk gerepareerd en nog veel meer!

Het team bestaande uit trouwe klussers, werd deze keer aangevuld met klussers die zich hiervoor hadden aangemeld via het vrijwilligerssysteem. Een mooie start van dit systeem, waarbij iedereen die zich had opgegeven ook aanwezig was! De volgende klusdag staat gepland op 1 juni, aanmelden via de app is nu nog mogelijk (let op: vol = vol!).

Een dikke pluim voor alle klussers, bedankt voor jullie hulp en inzet!

Klussen7.jpg Klussen6.jpg
Klussen4.jpg Klussen2.jpg