Vanaf heden alleen nog pinnen mogelijk bij SV Beemster!

16 januari 2024 8:30

Vanaf heden kan er niet meer met contant geld worden betaald in onze kantine. Lees er hier meer over.

Vanaf heden geldt in onze kantine een pin-only beleid.

Dit betekent dat er bij onze counter niet langer met contant geld afgerekend kan worden.

De reden voor deze keuze is eigenlijk heel simpel en heeft allemaal te maken met de veiligheid van onze vrijwilligers. Het houden van contant geld vormt een extra risico en bleek in de praktijk een situatie op te leveren waarbij niet iedereen zich comfortabel voelde. Daarbij hebben we te maken met een redelijk jonge kantinebezetting en achtten we dit een risico waaraan wij deze jongeren niet langer wilden blootstellen.

Met dit pin-only beleid komt er dus een einde aan het tijdperk van de aanwezigheid van wisselgeld in onze kantine.
Laten we onze vrijwilligers helpen en meewerken aan een veilige kantine. Bedankt voor het begrip en jullie medewerking hierbij!

Het bestuur van SV Beemster

alleen_pinnen.jpg