In memoriam: Junior Pourier

29 januari 2024 8:00

Afgelopen woensdag bereikte ons het treurige bericht dat onze oud-trainer Junior Pourier is overleden.

Afgelopen woensdag bereikte ons het treurige bericht dat Junior Pourier op 57-jarige leeftijd na een kort, maar heftig ziekbed is overleden. Junior was in het seizoen 2019/2020 en 2020/2021  verantwoordelijk voor onze selectie en trainde ook de Dames 1.

De spelers, staf en bestuur hebben Junior in die tijd leren kennen als een enthousiaste betrokken trainer met een positieve instelling en een groot rechtvaardigheidsgevoel. Een luisterend oor voor jonge spelers en zeer respectvol naar iedereen met wie hij samenwerkte.

Onze gedachten gaan uit naar zijn vrouw, kinderen en verdere familie en wij wensen hun kracht, liefde en licht om te leren wennen aan het enorme gemis.

Nancy Bakker
Voorzitter SV Beemster