Inschrijfformulier

Wij zijn blij dat je je gaat inschrijven als lid van SV Beemster.
Sporten is natuurlijk leuk en gezond, maar als lid van een vereniging zijn er ook een aantal verplichtingen waar je je aan moet houden.
In het aanmeld formulier zal je gevraagd worden of je deze heb gelezen en begrepen.
Lees ze rustig door.

Let op: na inschrijving ontvang je een mail met de ingevulde gegevens. Als je die mail niet hebt ontvangen, is er iets misgegaan en heeft ook Ledenzaken de inschrijving NIET ontvangen.

Inschrijven als lid van SV Beemster

Algemene gegevens

Persoonsgegevens nieuw lid
Kies bestandWijzigVerwijder
Bij inschrijvingen boven 16 jaar is legitimatie verplicht:
MACHTIGING
Ondergetekende wordt vooraf op de hoogte gesteld van moment waarop de afschrijving bij benadering zal plaatsvinden.
Ondergetekende verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan: SV Beemster
om van zijn/haar ondergenoemde bank/giro rekening bedragen af te schrijven wegens: CONTRIBUTIE

VRIJWILLIGERSTAKEN

Een vereniging kan natuurlijk niet bestaan zonder de hulp van vrijwilligers. Ieder spelend lid of diens ouder/verzorger is daarom verantwoordelijk voor het behalen van 8 vrijwilligerspunten per seizoen.

De vrijwilligersdiensten zijn heel divers: van het draaien van een kantinedienst, helpen bij het schoonmaken van ons complex, het ophalen van oud papier tot aan het helpen bij een klusdag. Ook het geven van trainingen, het begeleiden van een team, de rol van scheidsrechter of deelname in een commissie vallen onder vrijwilligerstaken. Zaken waaraan jij kunt bijdragen om zo de activiteiten bij SV Beemster mogelijk te maken!

De vrijwilligersdiensten zijn makkelijk via de app van Voetbal.nl in te plannen.

Van elk lid van SV Beemster wordt verwacht dat hij/zij kennis heeft genomen van de inhoud van de statuten en het huishoudelijk reglement van SV Beemster. De statuten en het huishoudelijk reglement zijn beschikbaar via onderstaande links de volgende links: Statuten SV Beemster en Huishoudelijk Reglement SV Beemster

Bedankt voor je inschrijving. In onderstaand veld is er de mogelijkheid aanvullende informatie door te geven.

* = verplicht