Vacaturebank

Kantinecommissie

24-02-2024

Leden kantinecommissie gezocht

Onze kantinecommissie bestaat uit gezellige, betrokken vrijwilligers die SV Beemster een warm hart toedragen.
Voor zowel de zaterdag als de zondag zijn wij op zoek naar versterking van ons team!

Naast de ouders/verzorgers die kantinediensten draaien via ons vrijwilligerssysteem, zoeken wij ook enthousiaste leden die vast worden ingedeeld binnen een seizoen. Samen draai je dan een dienst op een zaterdag of zondag, de keuze is volledig aan jou. Per seizoen zal je ongeveer 5 - 10 keer worden ingedeeld, waarbij we uiteraard rekening houden met jouw voorkeur en wensen.

Heb je interesse? Stuur een mailtje naar [email protected] (Nancy Bakker) of naar [email protected] en we nemen snel contact met je op!

Tot gauw, de leden van de kantinecommissie

Reageren op de vacature

* = verplicht