Vacaturebank

Kantinecommissie

24-02-2024

Vaste bijbaan: kantinebeheerder zaterdag (17jr+)

Zoek jij een leuke, goed betaalde én vaste bijbaan in de Beemster en gaat jouw hart sneller kloppen van de horeca en heb je ook nog affiniteit met voetbal? Misschien hebben we dan wel een leuke job voor jou!

Ter versterking van onze kantinecommissie, zoeken wij iemand (17jr+) die op zaterdag onze kantine gaat runnen. Jij opent en sluit op deze speeldag en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Natuurlijk doe je dat niet alleen, want op zaterdag krijg jij versterking van de nodige ouders en leden die zich hebben opgegeven voor het draaien van een kantinedienst. Samen zorgen jullie ervoor dat iedereen wordt voorzien van de gewenste hapjes en drankjes en dat de kantine aan het eind van de dag weer netjes wordt achtergelaten.

Op zaterdag wordt jij het vaste aanspreekpunt en gezicht van onze vereniging!

Lijkt het je leuk om hiermee aan de slag te gaan? Stuur dan snel een berichtje naar onze voorzitter Nancy Bakker: [email protected] - we maken graag met jou kennis!

Een keertje proefdraaien om de sfeer te proeven? Dat is natuurlijk altijd mogelijk.

Graag tot gauw!

Reageren op de vacature