Vacaturebank

16-02-2024

Lid scheidsrechterscommissie

Vacature: lid scheidsrechterscommissie SV Beemster

SV Beemster leeft! De vereniging groeit, er worden veel leuke activiteiten georganiseerd en steeds meer mensen worden binnen de vereniging actief als vrijwilliger. De scheidsrechterscommissie van SV Beemster is het aanspreekpunt binnen de vereniging m.b.t. alle scheidsrechterszaken. De commissie bestaat momenteel uit drie leden, maar zou er graag een vierde en vijfde lid aan toevoegen.

Wat doet de scheidsrechterscommissie?

De belangrijkste activiteiten van de scheidsrechterscommissie zijn o.a.:

• Het indelen van scheidsrechters en spelbegeleiders voor de wedstrijden
  • Het begeleiden van scheidsrechters en spelbegeleiders
  • Het organiseren van spelregelavonden
  • Het regelen van KNVB opleidingen voor scheidrechters en aankomend scheidrechters
  • Het werven van scheidsrechters en spelbegeleiders
  • Inventariseren en bestellen benodigde scheidsrechters materialen

Wat verwachten we van jou?

Als lid van de scheidsrechterscommissie van SV Beemster verwachten we van je dat een positieve bijdrage levert aan de organisatie en verdere ontwikkeling van ons scheidsrechtersbeleid. Dat klinkt spannend, maar dat valt mee. Iedereen kan z’n bijdragen leveren, want de taken en verantwoordelijkheden binnen de commissie worden namelijk in overleg verdeeld.

Enige kennis van de spelregels is handig, maar zeker niet noodzakelijk. Wat we vooral zoeken is enthousiasme en af en toe wat tijd.

Wat biedt SV Beemster jou?

Als lid van de scheidsrechterscommissie van SV Beemster kun je het volgende verwachten:

• Samenwerken met andere gedreven vrijwilligers;
  • De ruimte om jouw ideeën die bijdragen aan een nog betere vereniging uit te werken
  • Ondersteuning van bestuursleden en andere vrijwilligers bij je werkzaamheden als commissielid
  • Deelname aan de jaarlijkse vrijwilligers BBQ;
  • Enorme waardering van de spelers, leiders, ouders en de rest van SV Beemster!

Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan het voetbal bij SV Beemster, meld je dan aan als lid van de scheidsrechterscommissie!

Aanmelden kan door een mail te sturen naar [email protected] of [email protected]. Ben je nieuwsgierig en wil je wat meer weten schroom niet om Erik Heerschop te bellen voor meer informatie. Zijn nummer is: 06-43082717.

Reageren op de vacature

* = verplicht