Vacaturebank

Kantinecommissie

24-02-2024

Taakbeheerder Kantine

Wat is een voetbalclub zonder goedlopende kantine? Een gezellige derde helft zorgt tenslotte, na het eerdere sportieve vermaak, voor verbinding op sociaal vlak! Binnen SV Beemster vinden we gezelligheid en verbondenheid erg belangrijk. Zaken waaraan wij invulling geven door middel van gezellig nazitten na de wedstrijden, feestjes (al dan niet met een DJ), leuke evenementen voor de jeugd en natuurlijk ook de nodige vergaderingen en overleggen. Bij al deze zaken vormt onze kantine het centrale ontmoetingspunt.

Onze kantinecommissie zoekt versterking. Niet alleen in de vorm van leden die regelmatig een dienst draaien op zaterdag of zondag, maar ook in de vorm van een taakbeheerder. Deze is verantwoordelijk voor de algehele uitstraling en organisatie van onze kantine en organiseert daarnaast ook de inkoop. Een verantwoordelijke taak en daarvoor zoeken we iemand die het leuk vindt om deze taak op zich te nemen. Niet alleen omdat hij of zij snapt welke rol een kantine speelt binnen een voetbalvereniging, maar die zich ook wil inzetten voor meer verbinding binnen onze Beemster gemeenschap.

Verwacht de nodige afwisseling, want je zult te maken krijgen met alle commissies binnen onze vereniging. Jij zorgt ervoor dat onze kantine een gezellige en professionele uitstraling heeft en dat we hierbij uiteraard voldoen aan de richtlijnen op het gebied van hygiëne en uiteraard het landelijke NIX18-beleid. Op inkoopgebied zorg jij ervoor dat altijd alles voldoende op voorraad is en regel je wekelijks hiervoor de online bestellingen. Bij speciale gelegenheden, feestjes of andere leuke evenementen ben jij het interne aanspreekpunt voor alle benodigheden! Het inwerken van nieuwe leden en het inplannen van een goede kantinebezetting behoort ook tot jouw takenpakket.

Kortom, een leuke en afwisselende vrijwilligerstaak, maar wel één die binnen de vereniging erg belangrijk is! Denk jij dat je het in je hebt om deze taak op je te nemen? Stuur dan een mailtje naar [email protected] en we komen graag met jou in gesprek!

Reageren op de vacature

* = verplicht