Vacaturebank

Commissielid

24-02-2024

Taakbeheerder Schoonmaakdiensten

Ook op een voetbalcomplex is de schoonmaak een belangrijk punt van aandacht. Ter versterking van ons team, zoeken wij een betrokken persoon die zich graag wil vastbijten in de planning van onze schoonmaakdiensten.

Op gezette tijden gaat er op ons complex een gezellig team aan de slag om alles weer spik en span te maken. Als taakbeheerder Schoonmaakdiensten, plan jij deze momenten in en zorg je ervoor dat alle benodigde spullen aanwezig zijn.

Lijkt het je leuk om een zinvolle bijdrage aan onze vereniging te leveren? Stuur dan snel een berichtje naar Jessica van onze vrijwilligersdiensten: [email protected]  - zij neemt dan snel contact met je op!

Reageren op de vacature

* = verplicht