Welkom bij SV Beemster

BLAUWEBAKAANVRAGEN_1.png

Sportcomplex SV Beemster midweeks geopend in de Meivakantie!

Gisteren, 25 april 22:00  Om onze accommodatie zo goed mogelijk te benutten en zodoende zoveel mogelijk leden en niet-leden de mogelijkheid te bieden om te sporten, is onze accommodatie in de Meivakantie midweeks geopend.meer »

2012x gelezen

Bedrijventoernooi zaterdag 15 juni 2024

23 april 11:15  Na vijf jaar (!) vindt op zaterdag 15 juni eindelijk ons traditionele bedrijventoernooi weer plaats! Nog geen deelnemer? Meld je dan nu snel aan...meer »

17x gelezen

Geboren in 2017? Kom dan proeftrainen op 24 april!

3 april 14:15  Ons team van 6 en 7 jaar oude jongens en meiden zoekt versterking en organiseert een gezellige proeftraining op woensdag 24 april, kom jij ook?meer »

39x gelezen

VACATURE ALERT!

16 februari 10:15  Ter versterking van ons team van (jeugd)scheidsrechters zoeken wij versterking.meer »